Heb je een vraag?
Bekijk hier de meest gestelde vragen en antwoorden!
Mijn bestelling
Alle producten die op de website staan zijn op voorraad mits anders staat aangegeven. Wanneer de bestelling geplaatst is ontvangt je een bestelbevestiging. Hierna zal ik zo snel mogelijk de bestelling in orde maken.
Hoe zit het met de verzending ?
Alle pakketten worden via DHL verzonden. De verzendkosten worden aangepast naar grootte en gewicht van de bestelling. Gewoon hebben is NIET verantwoordelijk voor vertraging van levering binnen DHL. Voor meer informatie over verzending kunt u terecht op deze pagina.
Kan ik mijn product(en) terug sturen?
Je hebt na ontvangst van het product/de producten 14 dagen bedenktijd om aan te geven of je het product wil houden. Wanneer de bestelling niet naar wens is kunt je contact op nemen via het contactformulier. De 14 dagen bedenktijd gaan in op de dag van ontvangst van het product/de producten. Zodra het product/de producten weer in goede staat bij mij retour zijn gekomen zal ik de terugbetaling aan je voldoen. De retourzending is voor kosten van de klant. Beschadigde artikelen, niet door jou toe doen worden verwerkt als klacht en niet als retour.
Zodra je retourzending is ontvangen, gecontroleerd en goedgekeurd is wordt jouw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een krediet toegepast op jouw oorspronkelijke betaalwijze, binnen een bepaald aantal dagen.
-Retourzendingen worden binnen 5 werkdagen na aankomst verwerkt.
-Retourkosten worden niet vergoed
Terugbetaling
Zodra je retourzending is ontvangen, gecontroleerd en goedgekeurd is wordt jouw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een krediet toegepast op jouw oorspronkelijke betaalwijze, binnen een bepaald aantal dagen.
– Het bedrag van het geretourneerde artikel ontvangt je binnen 14 dagen na ontvangst van het retour pakket op jouw betaalrekening.
Ik heb geen e-mail ontvangen
Allereerst is dat natuurlijk erg vervelend. Controleer of het e-mailadres op jouw bestelling correct is en of de e-mail niet per ongeluk naar de map met ongewenste e-mail (spamfolder) is verplaatst.
Mocht dit niet het geval zijn kunt je ten alle tijden contact opnemen.
Als het antwoord dat je zoekt niet beschikbaar is, aarzel dan niet om contact op te nemen, ik help je graag verder.